[Admpub] Ajuntaments catalans que han migrat a PLL?

Josep Vives [Openbits] josep.vives a gmail.com
dij maig 3 10:01:26 CEST 2012

Bon dia Konfrare,

Treballo a l'ajuntament de Rubí.

El comissionat de la societat de la informació de Rubí va fer la guia, pero
a nivell de sistemes interns no te res en guifi.net. Be, no se si algun
servidor, pero xarxes i desktop tot es privatiu.

El comissionat basicament feia formació i donava serveis (email) als
ciutadans, i en aquest contexte si que ho feia a través de soft lliure,
pero res mes.

Salut i llibertat,

josep

El 2 de maig de 2012 23:34, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila a gmail.com>ha escrit: