[Admpub] Doneu-nos Senyor el programari d'avui

Oriol Ferran oriol a arenys.org
dim set 29 13:26:16 CEST 2009

> Estaria bé que algú tunejés una distribució Linux adaptada a aquests
> portàtils capaç d'executar els programes educatius que n'ofereixin ni
> que sigui mitjançant Wine. En qualsevol cas caldria que algú fes
> efectiva l'objecció de consciència.
>
> Paco Jiménez Orantes

Paco,
entenc i penso que això que proposes és Linkat GNU/Linux
que respon a totes les necessitats i demandes educatives i, espero, que
completament afinada  pels Toshiba de La Caixa.
http://ca.wikipedia.org/wiki/Linkat

per cert, ara mateix, no respon:
http://linkat.xtec.cat/