[Admpub] Familias de Euskadi rechazan el Wi-Fi en el aula porque "es un riesgo para la salud"

josep lladonosa jlladono a xtec.cat
dic oct 21 23:24:03 CEST 2009

Hola,

Però si el 99% per cent d'alumnat porten mòbil!
Els mòbils (1r) emeten a moltíssima més potència, (i 2n) els duen més a
prop del cos.

Em va explicar una companya d'institut que fa anys arran d'una denúncia
d'una mare, van voler mesurar les radiacions de les ones a l'aula. A
causa dels telèfons, els "pitava" la màquina que donava gust, i
no van poder mesurar bé la WiFi fins que tothom de l'aula no va apagar
els telèfons mòbils...

Salutacions,
Josep

En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit: