[Admpub] Informacio sobre un nou programa educatiu a ESO

David Jacovkis david a freeknowledge.eu
dll maig 4 10:05:47 CEST 2009

Hola Jaume,

la notícia no ho diu explícitament, però pel "timing" jo diria que aquest pilot
encaixarà dins el conveni que la Generalitat va signar amb Microsoft fa uns mesos.

Salut,
^d