Re: [Admpub] Espaldarazo al software libre en la administración británica

Oriol Ferran oriol a arenys.org
diu mar 1 23:54:31 CET 2009

Joan,
segueix amb la teva 'dieta' i els teus viatges diaris entre Girona i
Barcelona, que et proven i donen molt bons resultats.

Una altra bona notícia, a escala local, i amb els més petits com a
protagonistes:

Els "robots" de l'Espai Jove ja funcionen amb Linkat
http://arenys.cat/node/1561

Endavant amb la Linkat!

Pau i bits
Oriol Ferran