[Admpub] VIII Jornades de programari lliure (recordatori)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jun 30 20:11:44 CEST 2009

Hola Xavi,

> Sí que és cert que podria haver-les citat per complementar (els resultats
> són molt similars, tot i que SC sembla estar per la banda baixa, amb un
> valor d'ús d'1,12 (SC) per gairebé 1,9 de l'estimació de l'INE (suposant
> que tots els visitants de SC són del principat, cosa que sabem que no és
> pas certa).
>
> En tot cas, moltes gràcies pel comentari.

A tu per l'informe.

És una pena que les dades siguin del 2007, perquè la meva percepció és
que durant 2008 i part del 2009 els sistemes basats en GNU/Linux, i en
especial Ubuntu, han pujat força de popularitat al Principat.

Hi ha altres dades que potser trobes d'interès:

* Català a Ubuntu (8.10): puja un 46% (fins arribar a uns 80.000
usuaris), mantenint la posició 21a
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/130205

* Enquesta AIMC d’Internet i l’ús de GNU/Linux
http://www.somgnu.cat/enquesta-aimc-dinternet-i-lus-de-gnulinux/

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/