[Admpub] ubunkat

Jordi Massaguer Pla jordimassaguerpla a yahoo.es
dll jun 29 11:25:00 CEST 2009

On Sun, 2009-06-28 at 00:09 +0200, Joan Codina wrote:

> En/na Jordi Massaguer Pla ha escrit:

> Segurament no cal fer cap distro, només un fitxer de txt amb la llista
> de programari
> i unes instruccion de com fer un apt-get install de tota la llista.

Per a l'usuari domèstic aquesta seria la millor opció. Per a les escoles
discrepo pel tema de la configuració d'un model d'aula i la del suport,
tant remot com in-situ.

L'usuari domèstic és molt important, i un ubunkat ajudaria molt a què
tothom a casa seva pogués tenir les mateixes aplicacions que a l'escola.
Jo ho veig com un complement a la linkat molt interessant.

> si però aquest no és el arriba a les escoles, ja que no és el que paga
> la generalitat

En això no hi podem fer res Joan, a menys que fundis una empresa prou
gran, que és un munt d'inversió, per a poder competir-hi, i la tinguis
en marxa prou temps, i amb beneficis, per a poder-te homologar com a
proveïdor de la Generalitat. Jo no la tinc aquesta empresa, ni tampoc
els diners per a invertir o crear-la, però sí que puc oferir una
alternativa, i això és el que he fet.

Les empreses de lin.cat estan siguent contractades per les escoles
públiques, encara que no siguin el proveïdor oficial, per a instal·lar
linkat, i aquest estiu començarem la migració de més de 63 aules a la
linkat3. També es poden comprar ordinadors, portàtils, netbooks, thin
clients, servidors, ... que funcionin amb linkat3, cosa molt poc
habitual.

jordi