[Admpub] Pioners en els ordinadors a l'aula, a les Terres de l'Ebre

Eduard edpages a gmail.com
dic jun 10 12:49:24 CEST 2009

Hola companys

Els de ms ataquen:
http://blogs.technet.com/hectormontenegro/archive/2009/06/09/stallman-ojal-todos-los-estudiantes-tuvieran-un-pc-con-windows.aspx

Espero que se'ls pugui aturar. Llegiu, però recomano no interactuar, ni
escampar

Salut!

Eduard

El 10 / juny / 2009 01:37, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit: