[Admpub] Eleccions europees 2009: pacte pel programari lliure

Oriol Ferran oriol a arenys.org
dim jun 2 13:22:55 CEST 2009

Holes,
fa unes setmanes en Joan explicava la iniciativa del "Free Software
Pact" per comprometre als eurocandidats.
http://www.freesoftwarepact.eu/

En Raül Romeva va signar-la uns dies més tard i, fins avui, és l'únic
cap de llista català i eurodiputat de l'Estat Espanyol que l'ha signat:
http://www.freesoftwarepact.eu/europarl2009//?action=editer_candidat&id=4

El programa d'ICV-EUiA es explicitament clar respecte als estàndars
oberts, la promoció el programari lliure, la defensa de la neutralitat
de la xarxes i la supressió del cànon digital:
http://iniciativa.cat/societatinformacio/news/1916
http://www.raulromeva.cat/programa-europees

Aquests posicionaments que no són ni motiu de quatre ratlles a altres
programes electorals.

I, concretament, en Raül Romeva ha respost a una pregunta del seu
videobloc de campanya sobre el programari lliure a les institucions europees
http://www.raulromeva.cat/resposta-sobre-programari-lliure

Aquest 7-J, voteu lliure!  Jo ho faré! *

Oriol Ferran

* disculpeu s'hi sembla una intervenció estrictament en clau electoral,
però la iniciativa del "Free Software pact" busca clarament el compromís
dels candidats i plantejar un debat polític sobre el tema.

En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit: