[Admpub] Enhorabona Javier pel post (ordenadores basura)

Javier Cuchí cuchibeltran a internautas.org
dll jul 13 08:50:15 CEST 2009

Dr. Joan de Gracia wrote:

> sobre els "Ordenadores Basura". Enhorabona pel post Javier.

Gràcies. Celebro que t'hagi agradat.

Ep! Aprofitant l'avinantesa, us agraïré que tingueu en compte un detallet.
Encara que la meva signatura i el meu identificador surtin en castellà
-vint-i-nou de cada trenta missatges que trameto són a gent de parla
castellana- sóc català. I en català em dic Xavier. Utilitzo Xavier o
Javier segon la llengua en la què parlo o escric.

No té importància, però em fa no sé què que us dirigiu a mi en català i
m'anomeneu «Javier»...

;-)

Salutacions cordials

--