[Admpub] Aclarint estratègia de Ms per a les escoles

Sebas vila sebas a lsi.upc.edu
Dme Jul 8 17:33:27 CEST 2009

Joan,

Totalment d'acord: programari, continguts i xarxa són els tres peus pel
que cal vetllar. Si qualsevol d'aquests
tremola, el conjunt s'afebleix. Atacar pel costat dels continguts és
tant perillós com fer-ho pel cantó del soft. I, com bé dius, hi ha nous
grups de pressió (editorials, per exemple) que s'afegeixen a la batussa...
Si et mires la situació des d'aquesta perspectiva, considerant aquesta
trilogia, el paisatge de la batalla
es manifesta amb tota l'esplendor...

sebas

En/na Joan Codina ha escrit: