[Admpub] Realment es compleix el que es diu al Pla de Govern?

David Jacovkis david a freeknowledge.eu
dim gen 13 00:02:10 CET 2009

Dr. Joan de Gracia wrote:
(...)
> Ja vaig comentar en algun altre correu el cost que suposa cada lloc ofimàtic de
> l'administració pública. Realment ens podem permetre aquest luxe?

Penso que aquest és una de les principals barreres que hem d'afrontar. Igual que
passa amb altres canvis tecnològics que molts considerem necessaris, fins i tot
urgents, el principal obstacle pel canvi és que de moment sí que ens podem
permetre el luxe de continuar igual. Ens el podem permetre, s'entén, si mirem
només el que tenim just al davant (els propers pressupostos, el que queda de
legislatura, etc.) sense preocupar-nos realment pel futur (i no parlo dels
nostres néts sinó d'uns pocs anys), pel que deien els programes electorals o pel
que fan a altres llocs amb menys recursos (o no) i governants més valents.

Contestant a la pregunta (retòrica evidentment) d'en Joan, el Pla de Govern no
es compleix ni en aquest sentit ni en molts d'altres, igual que s'incompleixen
la majoria de compromisos pre i post electorals. Potser és hora de posar en
marxa una eina que permeti portar un registre dels compromisos adquirits pels
nostres governants i revisar-los periòdicament de forma col·laborativa...

Salut,
^dj

--
David Jacovkis