Re: [Admpub] L'administració s'ha de veure obligada a comprar les màquines amb sistema operatiu?

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dis gen 10 14:50:06 CET 2009

Jo es que flipo de veritat amb la parsimònia amb que es llancen diners amb
llicències de SO. Però en que pensen els caps de informàtica?. On és el
problema? perque passa això?. Que m'ho expliqui algú perquè jo que són un
simple usuari domestic es que me'n faig creus...

Josep

El 9 / gener / 2009 22:16, Joan Codina <Joan.Codina a upf.edu> ha escrit: