[Admpub] L'acord entre la Generalitat i Microsoft

David Jacovkis david a freeknowledge.eu
dij feb 26 17:02:36 CET 2009

Hola Sebas,

el primer pas hauria de ser una instància a la Generalitat reclamant el text
íntegre de l'acord. No recordo quin és el termini legal, crec q després de 6
mesos sense resposta és un bon moment per fer la queixa al síndic.

Jo m'apunto a començar a redactar la instància, però estic força lluny de BCN.
Caldria que algun dels signants la dugui al registre del Departament
corresponent (Educació, suposo, vist que n'Ernest Maragall estava present).

Salut,
^dj