[Admpub] Més sobre l'acord M$ i Generalitat

David Barroso david a asic.udl.cat
div feb 20 08:17:52 CET 2009

Hola a tothom,

Jo em quedo amb la frase:

"La designació de Lleida [...] no ha estat casual."

Jo també ho crec. Crec que els hi ha fet por el pla de migració a programari
lliure de la Universitat de Lleida i el premi de la Mellon Foundation per la
tasca d'internacionalització d'un producte educatiu lliure molt
important (Sakai).

I la veritat és que la elecció no ha estat dolenta, i ja fa dies que
està tenint
el seu efecte. I l'efecte no és, desgraciadament, favorable al
programari lliure.

Salutacions,

David Barroso Iglesias   david at asic.udl.cat
Universitat de Lleida
Àrea de sistemes d'Informació i Comunicacions
Cap de projectes interns

University of Lleida
Information and Communication Systems Service
Internal project manager

Tlf: +34 973 702040
Fax: +34 973 702130