[Admpub] appliances de moodle, joomla, wordpress i altres

Jordi Massaguer Pla jordimassaguerpla a yahoo.es
dic feb 18 21:09:32 CET 2009

Hola a tots,

sé que alguns de vosaltres feu servir el moodle, el joomla i/o el
wordpress per diferents projectes.

Us passo uns enllaços a appliances de moodle, joomla, wordpress i també
de planetplanet. Us agrairia si els puguéssiu provar i m'enviéssiu
feedback. És a dir, què us semblen, què us agrada, què no, què hi trobeu
a faltar, ...

Joomla:
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/search/label/appliance%20joomla

Moodle:
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/search/label/appliance%20moodle

Planet:
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/search/label/appliance%
20planetplanet

Wordpress:
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/search/label/appliance%20wordpress

El vostre feedback serà molt tingut en compte per a les properes
versions. Aquests appliances es publicaran de forma gratuïta per a
tothom.

A part dels ja anomenats, en el meu blog també hi podeu trobar altres
appliances (http://jordimassaguerpla.blogspot.com)

sugarcrm
OpenBuildService
LimeJeOS-KIWI