[Admpub] Linkat en netbooks

Jordi Massaguer Pla jordimassaguerpla a yahoo.es
dim feb 10 13:28:33 CET 2009

Recordeu que des de lin.cat tenim una secció d'ordinadors recomanats en
linkat amb un enllaç a la botiga on comprar-los. Estarem encantats
d'afegir-hi els vostres netbooks i tots aquells ordinadors que funcionin
en linkat sempre i quan els distribueixi una empresa catalana. Poseu-vos
en contacte a info a lin.cat.

salutacions,

jordi