[Admpub] Linkat en netbooks

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div feb 6 09:51:41 CET 2009

Hola Carles,

No pateixis que ja farem públiques les imatges i caldrà que ens les
proveu. La primera imatge que pensem publicar és la de l'Acer amb disc
dur de 160 per, posteriorment, publicar la de l'Acer amb disc dur
d'estat sòlid.

Moltes gràcies i estic molt content que s'hagi obert aquest fil i
aquesta línia de col·laboració.

I disculpeu si aquesta llista no és la més adient però el tema ha sorgit
així, si teniu algun suggeriment us ho agrairé.

Gràcies a tots.

Joan

En/na Carles mateu ha escrit: