[Admpub] Linkat en netbooks

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div feb 6 09:50:03 CET 2009

Hola Òscar,

Doncs t'estarem molt agraïts. Per a l'Acer Aspire One de 160 Gb de disc
he creat una imatge amb el clonezilla live usb. Després he copiat el
directori que conté la còpia cap a l'USB (de 4 Gb) i l'he posada dins
del directori /home/partimag

Tot plegat amb un USB de 4Gb tinc de sobres per desar la imatge
comprimida del netbook. Finalment, la idea que tinc (per fer-ho tot
homogeni) és crear una imatge directa (amb dd) del contingut del
pendrive. D'aquesta forma sempre podrem regenerar l'usb amb el
clonezilla i la imatge.

A banda de crear les imatges, la meva intenció és fer 5 cèntims sobre el
clonezilla, la forma de restaurar el pendrive (en cas que sigui
necessari) i la restauració del portàtil. Si aconseguim fer entre tots
les imatges d'aquests netbooks farem possible quem independentment del
fabricant, aquests petitonets arribin amb la Linkat.

Enhorabona per la iniciativa Òscar,

Joan

P.S: Agraeixo a l'Eduard de Diode per la xerrada que vàrem tenir sobre
el clonezilla i els portàtils de Diode.

En/na Oscar Castell Marcos ha escrit: O.K.

miraré de preparar una per l'Asus Serie 900 (en concret el 901) per
veure què tal funciona ...

Fins aviat,

Oscar