Re: [Admpub] Tomás Gómez apostará por el uso de software libre en las escuelas de la Comunidad de Madrid

Eduard edpages a gmail.com
dis ago 29 13:31:09 CEST 2009

El 29 / agost / 2009 00:37, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit:
> Bé, crec que ja fa temps que Catalunya ha perdut pistonada i és motiu de reflexió per part de tots nosaltres. L'any que ve toquen eleccions o sigui que s'hauria de pressionar per tal que el programari lliure torni a tenir la rellevància que li correspon.

Tal com estan les coses, el més probable és que els equips vinguin
instal·lats amb programari lliure i privatiu. Segons la meva opinió el
que cal continuar incentivant ara més que mai, és l'us, tant per part
del professorat com dels alumnes del programari lliure i els formats
oberts. Per això cal persistir en el seu desplegament i el seu
aprenentatge sobre tot per part dels professors que seran els que
marcaran les regles a seguir en cadascuna de les aules. Sempre
trobarem professors (i alumnes o pares d'alumnes) que es sentin més
còmodes amb segons quins programes per molt privatius que aquests
siguin, però s'ha de procurar que aquests siguin minoria i que puguin
aprendre fàcilment les bondats del programari lliure.

Eduard