[Admpub] Sobre la campanya"navega en catala"

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll abr 27 09:37:50 CEST 2009

En/na Dr. Joan de Gracia ha escrit:
> Hola,
>
> Ahir vaig posar el giny al portal www.eltermometretic.com Ja que
> s'espera que ens fem resso als portals, blocs, etc tambe esperem que el
> portal de navega en catala tingui en consideracio a gnu/linux. Si veig
> que passen els dies i no es modifica la llista de sistemes operatius,
> traure el giny i fare un post public en el qual desaconsellare la campanya.
>
> Espero que en els propers dies es facin les modificacions pertinents. Es
> una llastima que aquesta iniciativa acabi amb mal peu.

Hola Joan,

Jo el que crec que s'hauria de fer és que la Fundació Puntcat es
comprometés ha tenir-ho durant aquesta setmana.  No crec que sigui tanta
feina afegir-hi les instruccions, a més ells tenen gent a sou.

A veure si en Toni pot parlar amb ells i ens donen una data raonable.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/