[Admpub] Campanya navega en catala discrimina GNU/Linux

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dij abr 23 19:06:34 CEST 2009

Hola a tothom,

Avui he vist a diferents portals que s'havia engegat la campanya Navega en Catala. M'ha semblat una bona iniciativa fins que he vist l'aparartat de "com navegar en catala". Doncs be la meva decepcio ha estat quan he vist que GNU/Linux no apareixia a la llista. Nomes he vist dos entorns privatius (mac i windows). La part bona es que apareixien molts navegadors.

Que vol dir aixo? Que els usuaris de gnu/linux NO podem navegar en catala? Fa anys i anys que ho podem fer.

No estaria malament corregir aquesta pagina que els usuaris i usuaries de GNU/Linux tambe som catalans ;-)

Apa i ... Visc a Catalunya...adhuc

;-)

Joan de Gracia

P.s. Perdoneu, pero avui m'he sentit un sense papers .

Dr. Joan de Gracia