[Admpub] Eleccions europees 2009: pacte pel programari lliure

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dij abr 23 17:18:52 CEST 2009

Hola,

no, no, si ja ho he vist, el que em pregunto es si podra "fer passadissos"
al parlament per la votació del dia 5 de Maig, que es per a que les telecos
puguin capar l'acces a Internet, si pot posar el seu granet de sorra en
impedir aquesta animalada...

pel que diuen els de Opencoalition, que n'entenen, es una votació cabdal!

Josep

El 23 / abril / 2009 16:40, Oriol Ferran <oriol a arenys.org> ha escrit: