[Admpub] La generalitat absent a la oswc 2008?

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dij oct 23 15:35:23 CEST 2008

Hola,

He tingut l'oportunitat d'assistir a l'open source world conference 2008 i m'ha sorpres no veure cap estand de la generalitat. Val la pena destacar la presencia de les institucions publiques andaluses i el recolzament existent cap al programari lliure.

M'entristeix veure com a casa nostra, detalls com aquest son noticia per la seva ABSENCIA.

Fins quan aquesta manca de suport institucional al programari lliure, sembla que hagi deixat de ser un objectiu politic de l'actual tripartit. La veritat es que el fet diferencial l'associava a d'altres ambtis.

Nomes he de dir, visca andalusia com a model i per l'aposta pel programari lliure.

Joan de gracia