[Admpub] Andalusia s'estalvia 180 milions d'Eur.

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dim oct 21 09:10:49 CEST 2008

Mentre a Andalusia s'estalvien diners per l'aposta ferma pel programari lliure, a casa nostra encara estem pendents del pacte amb M$ (recordeu els 12 M€), d'un full de ruta que ja veurem que passa, etc. Vaja que no estaria de mes una aposta mes ferma, una voluntat POLITICA envers el programari lliure. Tambe soc conscient de les pressions que hi ha per tal que el PL no progressi pero qui mana?, les empresses o els nostres governants? Que jo sapiga, jo no voto a empreses, oi?

Al final em creure que tenim diners, que la crisi economica es el nou joc de moda i que som "Uropeos"  :-)

Joan de Gracia

P.s. Perdoneu pel toc d'humor :-). La url esta adaptada per a mobils:

http://www.google.com/gwt/n?u=http%3A%2F%2Fwww.juntadeandalucia.es%2Fservicios%2Fnoticias%2Fdetalle%2F222139.html