[Admpub] Reunio

Quiron juli.quiron a gmail.com
dij maig 15 14:40:22 CEST 2008

On 5/15/08, Marc Antoni Malagarriga i Picas <marcantoni a femfum.com> wrote:

> Bon dijous,

Hola Marc i hola llista,

Realment m'hagués agradat venir a la reunió que vau fer, però no em va
> anar gens bé.
>
> De tot el que heu estat elaborant fins ara al WiKi crec que s'hauria de
> posar un ènfasi especial en *actuar d'una vegada* i passar a la fase de
> *denúncia real* en la línia del text que cito d'en Joan de Gràcia.

Crec que a aquestes alçades això ho tenim tots força clar, però una de les
coses que varem constatar és que de cara a poder fer denuncies als mitjans,
que és la via a usar més freqüentment, però també altres, cal ser "algu",
algu aglotinador i amb gent al derrere. Per aquest motiu varem decidir
donar-nos un xic de temps de marge per tal de perperar unes eines que es
permetessin realitzar aquesta tasca amb més eficiencia i obtenint més
resultats, de manera que també ens cremem menys :)

T'invito, a tu i a tothom, a agafar la llista de tasques a realitzar i posar
fil a l'agulla. Per exemple, caldrà fer força feina en documentar sobre els
casos que volem denunciar en l'observatori de despeses. Començar per
investigar contractes de compra de llicències de programari privatiu de
l'administaració pública(de qualsevol nivell), programari usat, la despesa
que suposoa... seria un molt bon principi i hi ha molta feina a fer.

Per exemple, pel que fa als incompliments de l'administració a la nova
> [...]
> Pot no obligar a l'administració a rectificar (si no es recorre
> paral·lelament per via jurídica).
>
> 3.
> La denúncia al jutjat (de l'ambit que toqui).
> *Avantatges:
> Pot tenir encara + contundència que la denúncia al Síndic.
> Si es guanya, pot obligar a rectificar i/o compensar els danys en diners.
> Pot tenir ressò mediàtic.
> *Inconvenients:
> Pot costar molts diners (sobretot si no tenim un advocat/buffet
> col·laborador)
> Cal estar segurs de les possibilitats de victòria.

Bon analíssi, personalment opino que la 3, si es pot evitar millor. La 1 ha
de ser habitual i automatitzada.. i s'ha d'usar la 2 acompanyada de molta
dossis de 1, però dosificant els casos que  portem a la 2, de manera que en
poguem fer un bon següiment i una bona campanya.

Bé, passar a l'acció suposa per alguns també perdre la cadira... o sigui que
> si seguim endavant agafeu-se fort ;-)

xD, la meva és la de la biblioteca de la Uni, no crec que me la puguin
treure ;)

--
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org

Julià Mestieri

        .---.
       |o_o |
       |:_/  |
      //    \ \
     /'\_   _/`\            Usuari de linux num: 369329
     \___)=(__/               Linux user number 369329