[Admpub] Suite informàtica per a PIMES i autònoms

Marc Antoni Malagarriga i Picas marcantoni a femfum.com
dij maig 15 12:14:18 CEST 2008

Hola de nou i canviant de tema:

Algú sap 'off the record' a qui s'ha adjudicat aquest projecte?...

En/na Ermengol Bota ha escrit:
> Per si a algú de per aquí l'hi interessa... jo no l'hi acabo de veure
> el que d'aquest noticia, potser estic una mica espès avui...
>
> ----
> http://www10.gencat.cat/gencat/AppJava/cat/actualitat2/2008/80229suiteinformticaperapimesiautnoms.jsp
>
> Es treu a licitació la realització, per un import de 220.000€, d'un
> producte de programari lliure adaptat a petites empreses

...doncs dins a 'Contractes de Serveis' hores d'ara encara surt com a
pendent d'adjudicació...
http://www10.gencat.net/dursi/AppJava/licitacions.jsp?area=3&sub1=1&sub2=2&sub3=1&entitat=2

Vagi B,

--