[Admpub] Resum de la reunió

Joan G. Villaraco jvillaraco a gmail.com
diu maig 11 17:59:22 CEST 2008

Hola, no vaig assistir a la reunió, però se m'acut que podrieu/em fer una mena
llista de tasques orfes (a l'estil dels paquets de Debian) i que la gent
podriem 'adoptar-les'. Perque no sempre sigueu els mateixos els que feu les
tasques ...

Això si, caldria que féssiu aquesta llista, posar-la al wiki i a veure com la
gent respon. Com ho veieu? ...

Salut i PL també per tu ... ;)

Joan.

--