[Admpub] full de ruta

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div mar 7 07:57:40 CET 2008

Hola a tots,

Ahir us vaig reenviar un escrit meu de fa un parell de setmanes on treia novament el tema del full de ruta i la seva tardanc,a per motius desconeguts.

No creieu que s'hauria de fer quelcom per tal que la STSI el faci public d'una vegada?

Aquest document, si esta ben fet, ajudaria moltissim a potenciar l'us i la implementacio del programari lliure a l'administracio.

Agrairia molt poder impulsar una campanya per tal de demanar la publicacio del full de ruta.

Que n'opineu?

Joan de Gracia

Enviado desde Correo Yahoo! El correo favorito de los internautas. http://es.docs.yahoo.com/mail/overview/index.html