[Admpub] I despres de la presentacio del full...que?

Quiron juli.quiron a gmail.com
div jul 11 03:53:16 CEST 2008

El 10 / juliol / 2008 20:13, jdegra25 a yahoo.es <jdegra25 a yahoo.es> ha
escrit:

> Hola,

Hola,

> S'ha fet la presentacio del full de ruta, s'ha penjat (abans) els
> ppt-passat-a-pdf.... Pero el document en si no apareix enlloc.

Ja van dir a la presentació que el document no el farien públic, que si el
voliem l'haviem de demanar i que ens l'enviarien, no vull imaginar-me sota
quines condicions.

> Pel que sembla, tot indica que hi ha coses a amagar,

M'alegra veure que no soc l'únic amb aquesta sensació :P

> que la interoperabilitat brilla per la seva absencia i que el ctti no te ni
> idea de PL.

Només cal veure que fan el resum del full de ruta amb ppt....

> Per quan el full?

Personalment opino que si no ens hi posem en serio a reclamar i incordiar el
tema no passara massa d'aqui. Voldria recordar que hi ha el tema de
lliure.eu que necessita una empenta i ganes per dedicar-hi, us hi animeu o
ens quedem amb aquella presentació del full de ruta
pro-neutralitat-tecnologica...?

Salut i PL!!

--
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org