Re: [Admpub] jornades pl i presentació full de ruta

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div jul 4 00:25:32 CEST 2008

Hola Oriol,

A hores d'ara la interoperabilitat NO està garantida.

5 cèntims:

- només es dóna suport oficial als clients outlook pel que fa el correu corporatiu exchange
- les bases de dades Access estan a l'ordre del dia
- documents .DOC a dojo i de l'ODF ni sentir-ne a parlar
- pàgines web que es visualitzen malament en firefox
- clients SAP (JAVA) per a GNU/Linux no suportats.
- smartphones amb windows mobile que no permeten la sincronització de les dades amb plataformes NO window$

Afegim més coses a la llista?

Joan de Gracia
**********************************

*                                *