Re: [Admpub] jornades pl i presentació full de ruta

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dij jul 3 18:40:16 CEST 2008

Hola,

El 3 / juliol / 2008 18:14, Javier Cuchí Burgos
<cuchibeltran a internautas.org> ha escrit:
> A mi la impressió que em va donar tot plegat és una constant protecció de
> l'espai M$. No se'ls hi marxava de la boca l'expressió «neutralitat
> tecnològica», tan habitual quan es parla de PL per tal de preservar la
> presència d'M$, però mai al contrari.
>
> El full de ruta està elaborat, això sí, però, com ja heu dit aquí, és molt
> poc ambiciós. El calendari sembla un detall valent, però no ens enganyem: el
> calendari el marca la LAECSP vulguis o no vulguis.

A mi també em va donar molt mala espina quan abans de presentar el
Full de Ruta, el Josué Salent, en el discurs mes "politic", va dir mes
de 3 i 4 vegades que ells com administració HAN DE FOMENTAR LA
NEUTRALITAT TECNOLÒGICA. Quina por, encara recordo els viatges llampec
del Ballmer i el Gates a Brasil, Espanya i a altres governs a defensar
(i posar a l'imaginari politic) la neutralitat tecnològica des del
punt de vista del soft privatiu...

Juer, juer, el mundo al revés.

Al Sr. Sallent ja n'hi he sentit dir moltes de grosses...

La impressió general per a mi es que el Full de Ruta servirà per a que
intruir la cultura i possibilitats de soft lliure al CTTI, però si no
hi ha lideratge politic més amunt això no sortirà d'allí, o ben poc.
L'administració és molt més "reino de taifas" del que us pugueu
pensar.

En fi, pessimisme per la meva banda també. I això que vaig haver de
marxar just abans del torn de preguntes. Me l'imagino...