=?ISO-8859-1?Q?Re:_[Admpub]_[Fwd:_Dissabte_12_, _2on_dia_Ciberteteria?= Polìtiques Tecnologuiques a la administració pública]

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dic gen 9 10:44:02 CET 2008

2008/1/9, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.org>:

> En/na lolo ha escrit:

> Bé, personalment no m'ho perdré, perquè a més coincideix amb un curs de
> guifi.net, a veure si aprenc a muntar un node ;)

Docs ja som dos, el que passa que també voldria simultanejar.... fa
temps que friso per anllaçar amb wifi.net, i ara que ja han arribat a
Barcelona...... :-)

Josep Vives Jounou
jvives a cibersociedad.net
josep.vives a gmail.com