[Admpub] Reunio

Josep Vives josep.vives a gmail.com
diu abr 27 14:03:06 CEST 2008

Hola,

Jo m'apunto, però no podré venir fins les 17:30.

Si voleu podem fer la reunió a la seu de l'Obsewrvatori per la
Cibersocietat,al Citilab: conectivitat via wifi a tope, sales de reunions
ordinadors a tope, etc etc.  De pas us puc ensenyar l'edifici als que no el
coneixeu.

Si us sembla be faig les gestions per reservar sala i equips... Pero hauria
de ser a partir de les 17:30, jo no puc abans.

No se qui tenim a la llista pero a banda de persones hauriem d'anar-hi com a
representants dels diferents col·lectius i comunitats que ens movem en la
promoció del SL. Jo puc parlar per l'Observatori per la Cibersocietat.
Altres als que hauriem de convidar:
Caliu
FSF-ca
Catedra PL UPC
CAT-PL. Associacio catalana per al programari Lliure
Moderadors de les llistes de usuaris
Ubuntu-cat
Debian-Cat
Coeic- Colegi Oficial de enginyers informaticas
etc etc
Completem la llista?

El 27 / abril / 2008 10:43, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha
escrit: