[Admpub] full de ruta

Jordi Massaguer jordimassaguerpla a yahoo.es
diu abr 6 15:00:23 CEST 2008

Joan,

jo no estic d'acord amb el que dius. Si t'ho mires amb calma veuràs que es posen sobre la taula temes molt importants per l'implantació del programari lliure a l'administració. És més, crec que és un full valent al tractar no només aquests temes si no també les traves actuals, proposant solucions, i de forma pública, tinguent en compte que poden ser incòmodes per més d'un.

salut,

jordi massaguer i pla
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/

----- Mensaje original ----
De: Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es>
Para: Campanya per l'ús del programari lliure en l'administració pública <admpub a llistes.softcatala.org>
Enviado: sábado, 5 de abril, 2008 15:59:53
Asunto: Re: [Admpub] full de ruta

Hola Jordi i gràcies,

He mirat per sobre el "resum" i la veritat és que no diu res ni concreta res.

Esperem que els diners invertits serveixin per quelcom més que per marejar la perdiu novament.

Per a quan el full sencer amb els detalls, concrecions, etc....?

Parlant de programari lliure, cal que ALLIBERIN tot el full de ruta i que deixin veure la feina feta per les empreses que hi han intervingut.

De moment considero que el que diu el resum i res és el mateix.

Joan de Gracia

(Decebut)

Joan de Gracia

**********************************