Re: [Admpub] es busquen empreses per a la secció de formació de lin.cat

Jordi Massaguer jordimassaguerpla a yahoo.es
dim oct 23 10:05:34 CEST 2007

gràcies joan. El mèrit però no és només meu. Hi ha persones que també hi están molt involucrades amb la Linkat. Des del departament d'educació m'estàn oferint la seva col·laboració, així com el patrocini d'openTrends sense el qual no hauria estat possible la nova web. I no oblidem les 20 empreses que estan al portal que sense elles no tindria sentit. Jo només faig de portaveu i intento "organitzar". De totes maneres gràcies pel teu missatge!

jordi

jordi massaguer i pla
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/

----- Mensaje original ----
De: Joan Codina <Joan.Codina a upf.edu>
Para: Campanya per l'ús del programari lliure en l'administració pública <admpub a softcatala.org>
Enviado: lunes, 22 de octubre, 2007 23:42:44
Asunto: Re: [Admpub] es busquen empreses per a la secció de formació de lin.cat

Jordi,
T'haruan de donar la medalla linkat.
Tota una Generalitat fent la linkat, amb presupost i tal i al final
hauràs de ser tu solet, per amor a l'art i a la linkat,  qui els
 tregui
les castanyes del foc!
Ànims

Joan

En/na Jordi Massaguer ha escrit:
> [...]
>  molt important per a l'èxit d'una implantació i és per això que
 des
>  del portal es vol oferir també aquest servei. Per a què la
 formació
>  sigui coherent i de qualitat, es col·laborarà amb el departament
 en
>  els materials de formació. D'aquesta manera, la formació serà
>  coherent amb la que oferta el departament. La col·laboració
 començarà per
>  utilitzar els materials que es posen a disposició des del
>  departament, en llicència creative commons, i aportar
 rectificacions, així com
>  material nou, amb la mateixa llicència.
>
> Esperem que d'aquesta manera es pugui oferir la millor formació
>  possible. Aquelles empreses que hi estigueu interessades, no dubteu
 en enviar
>  un email a info [a] lin [punt] cat.
>
> salutacions,
>
> jordi massaguer i pla
> http://jordimassaguerpla.blogspot.com/
>

> jordi massaguer i pla
> http://jordimassaguerpla.blogspot.com/

Joan Codina Filbà
Departament de Tecnologia
Universitat Pompeu Fabra

Abans d'imprimir aquest e-mail, pensa si realment és necessari, i en
 cas
de que ho sigui, pensa que si ho fas a doble cara estalvies un 25% del
paper, els arbres t'ho agrairan.

/La informació d'aquest missatge electrònic és confidencial,
 personal i
intransferible i només està dirigida a la/les adreça/ces indicades a
dalt. Si vostè llegeix aquest missatge per equivocació, l'informem
 que
queda prohibida la seva divulgació, ús o distribució, completa o en
part, i li preguem esborri el missatge original juntament amb els seus
fitxers annexos sense llegir-lo ni gravar-lo./

/Gràcies./