Re: [Admpub] Portàtils de baix cost

Jordi Massaguer jordimassaguerpla a yahoo.es
dij oct 18 09:59:34 CEST 2007

No sé perquè a la web de Asus no posa el preu. Jo havia llegit una notícia similar a la del Maarten. Esperem que el preu no hagi variat...

jordi

jordi massaguer i pla
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/

----- Mensaje original ----
De: Maarten de Boer <mdeboer a iua.upf.edu>
Para: admpub a llistes.softcatala.org
Enviado: jueves, 18 de octubre, 2007 9:50:56
Asunto: Re: [Admpub] Portàtils de baix cost

Mes info aqui:

http://www.linuxdevices.com/news/NS9292516116.html

$190... Realment interessant. I es veu que fa servir Linux.

maarten

 http://jordimassaguerpla.blogspot.com/2007/10/ja-tenim-aqu-els-porttils-de-baix-cost.html

> Molt interessant, però no he trobat a enlloc què significa "baix
 cost",
> ni on i quan està a la venda.
>
> Mirant la web, http://eeepc.asus.com/en/guide.htm
> sembla un model molt robust i lleuger (<1kg!). La pega és que la
> pantalla és molt petita: 7''.
> Però si val menys 300€ i li pots posar la distribució que vulguis
 cauré
> inevitablement a la temptació...
>
> Pau

Sé un Mejor Amante del Cine
¿Quieres saber cómo? ¡Deja que otras personas te ayuden!
http://advision.webevents.yahoo.com/reto/entretenimiento.html