Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dll nov 5 11:48:10 CET 2007

Hola Eulàlia,

Doncs tens tota la raó amb el que escrius.

:-)

Joan de Gracia

P.S: Hem de fer pinya tots plegats.

----- Mensaje original ----
De: Eulalia <eulalia.formenti a upc.edu>
Para: Campanya per l'ús del programari lliure en l'administració pública <admpub a softcatala.org>
Enviado: lunes, 5 de noviembre, 2007 11:37:30
Asunto: Re: Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

En/na jdegra25 a yahoo.es ha escrit:
> Hola Joan,
>
> De bon rotllo.... Ens equivoquem :-)
>
> Es cert que el desenvolupament de Linkat esta sotmes a concurs
 public, cosa tipica a l'administracio :-)

> Ara per ara Linkat es un projecte del Departament d'Educacio i es un
 projecte destinat a creixer i a ser la distribucio linux de la
 Generalitat.

> Demanar pel futur de la Linkat es com demanar el futur de les altres
 distribucions autonomiques.

> El millor favor que ens podem fer a nosaltres mateixos i a la
 distribucio Linkat es fer-la servir, que es tracta un projecte prou important
 al nostre pais, a les nostres escoles.

Totalment d'acord, Linkat és un projecte molt important, es portar el
programari lliure a les escoles i instituts (de moment) i per tant a
 les
cases, és un projecte que cal mimar.

Es veritat que l'inici no ha sigut el mes adequat, que la distribució
que s'ha triat potser tampoc es la mes adequada, que la generalitat no
hi posa tots els recursos necessaris que .......

Però també es veritat que si aquest projecte fracassa serà molt
 difícil
arrencar una iniciativa com aquesta encara que sigui amb uns
plantejaments més adequats.

Eulàlia Formentí
> Joan, si tens l'oportunitat de tornar a parlar amb el servei
 informatic, digues-los que si, que facin servir la Linkat i que aixi
 racionalitzem recursos. L'ambit universitari es el que falta per acabar de tenir
 una visio de pais. Feu-la servir, col.laboreu en el projecte.

> Entre tots fem Linkat, des de la universitat es pot aportar un
 coneixement i un valor afegit de molta valua.

> Jo us diria endavant amb la Linkat, fem-la servir i recordem als
 politics que es un projecte estrategic i que deixar morir Linkat seria una
 negligencia que aquest pais no es pot permetre.

> Joan de Gracia

 Marcelo

*                                *
* Per un programari              *
* LLIURE i en CATALÀ             *
*                                *
* Entre tots fem Linkat, la teva *
* distribució educativa.         *
*                                *
* Si us plau, per a l'intercanvi *
* de fitxers utilitza formats    *
* normalitzats PDF(ISO-19005)    *
* i/o ODF (ISO-26300)            *
*                                *
* Sigues ètic, utilitza          *
* programari lliure              *
*                                *
* NO a les Patents de Programari *
*                                *
**********************************
*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
*      //    \ \
*     (|      | )
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320

Pregunta, Responde, Descubre.
Comparte tus consejos y opiniones con los usuarios de Yahoo! Respuestas
http://es.answers.yahoo.com/info/welcome