[Admpub] lin.cat i el seu futur

Francesc Rambla i Marigot frambla a gencat.net
div nov 2 10:00:36 CET 2007

Joan,

> Quin és el futur de la linkat?

El futur de la Linkat, serà en gran part, el que iniciatives com la que
tu suggereixes facin que sigui. Potser vaig molt errat, però si no tenim
comunitat d'usuaris, el futur de la Linkat segurament serà molt més
incert que no pas si la tenim i construir-la és responsabilitat de tots.

> Sembla clar que els canvis a educació i a la secretaria, amb en Marcelo
> cap a casa, no són el millor escenari per la linkat

En Marcelo ha anat cap casa perquè la seva estada aquí segurament no ha
estat com ell havia planejat i perquè li han sorgit noves oportunitats,
però a l'STSI hi ha un equip de gent, reduït, sí, però que seguim
treballant per fer coses amb PL, amb el Marcelo o sense ell.

Gràcies,

--
Francesc Rambla i Marigot

Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació
Departament de Governació i Administracions Públiques
Passeig de Gràcia 11, 6è 2a Esc. B -  08007 Barcelona
e: frambla a gencat.net -  pgp id: 0x54B23ACF
t: 00 34 935 676 762 -  m: 00 34 675 782 607
w: http://www.gencat.net/societatdelainformacio/