Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

jdegra25 a yahoo.es jdegra25 a yahoo.es
div nov 2 07:55:19 CET 2007

Hola Joan,

De bon rotllo.... Ens equivoquem :-)

Es cert que el desenvolupament de Linkat esta sotmes a concurs public, cosa tipica a l'administracio :-)

Ara per ara Linkat es un projecte del Departament d'Educacio i es un projecte destinat a creixer i a ser la distribucio linux de la Generalitat.

Demanar pel futur de la Linkat es com demanar el futur de les altres distribucions autonomiques.

El millor favor que ens podem fer a nosaltres mateixos i a la distribucio Linkat es fer-la servir, que es tracta un projecte prou important al nostre pais, a les nostres escoles.

Joan, si tens l'oportunitat de tornar a parlar amb el servei informatic, digues-los que si, que facin servir la Linkat i que aixi racionalitzem recursos. L'ambit universitari es el que falta per acabar de tenir una visio de pais. Feu-la servir, col.laboreu en el projecte.

Entre tots fem Linkat, des de la universitat es pot aportar un coneixement i un valor afegit de molta valua.

Jo us diria endavant amb la Linkat, fem-la servir i recordem als politics que es un projecte estrategic i que deixar morir Linkat seria una negligencia que aquest pais no es pot permetre.

Joan de Gracia