[admpub] Re: [Admpub] Ajuntament de Barcelona: els nostres diners per a comprarllicències a microsoft

Alfons Nonell i Canals alfons a elmeuportal.net
div maig 25 11:01:45 CEST 2007

Ups! cert.

Però... fa uns mesos que han fet com una mena de "rellançament". Han
fitxat en Carles Grau i han venut la delegació com una delegació més:
Microsoft Catalunya.

És així?

--
Alfons Nonell i Canals