Re: [Admpub] Ajuntament de Barcelona: els nostres diners per a comprar llicències a microsoft

Martí Cirici marticirici a gmail.com
dij maig 24 22:46:40 CEST 2007

sí, jo també he trobat ridícul que diguin que ara compren unes llicències
perquè sortiria car migrar (ja pots comptar...) i vulguin fer creure que
d'aquí a 3 anys ho faran, si llavors serà més volum de documents i com dius
a més ja hauran pagat això! ens deuen prendre per ximples...

que diguin clarament que no volen migrar, que ja els està bé seguir pagant a
MS, però que no prenguin el pèl a la gent

de tota manera suposo que per a ells aquests diners són la xocolata del
lloro, comparat amb el que es mou en temes immobiliaris i constructors, que
és l'única economia que els interessa que tingui el país

El 24/05/07, Joan Codina <Joan.Codina a upf.edu> ha escrit: