[Admpub] 3alacarta

Pere Pie pere.internauta a gmail.com
dll maig 21 23:25:43 CEST 2007

No servirà pas de res, però no he pogut evitar enviar la següent carta a la
gent de 3alacarta, suposo que se'n  en riuran d'un pobre desgraciat, però...

Enllaç per a la queixa:
http://www.tv3.cat/ptvcatalunya/atcSeccio.jsp?seccio=tvc&servei=formulari&level1=43513&level2=43554&domain=SA3CA&state=REBSV

Se que molts de vosaltres també n'heu enviat de queixes, però si
insistim, poder, i només poder a algú li caurà la cara de vergonya, o no.

    /"Francament, una iniciativa molt lloable./

    /Però es una llàstima, que només sigui per a una part dels catalans,
    i que tots els que usem programari lliure, se'ns negui l'accés a
    aquest servei. /

    /Si, si, ja se, em direu que hi esteu treballant, si, des de l'inici
    del 3alacarta que ja ho heu anat dient, bla bla bla, voluntat? cap
    ni una, pressions per part de no se qui, poder./

    /Poder algun dia això del programari lliure serà més que paraules
    mullades per a l'administració de tots, tot i omplir-se'n la boca en
    tots els programes dels partits./

    /I no em serveixen motius tècnics, ni de qualitat, no som rucs els
    que usem programari lliure. /

    /I tampoc em serveix que fent no se quins retocs, i muntant uns
    scripts i patatim patatam poder aconseguim veure-ho. Vull fer clic i
    veure els vídeos com tots els altres catalans./

    /Be. suposo que de ben poc serveix un escrit aqui, pero, jo em sento
    millor al fer-vos saber quelcom que de ben segur ja saben i en sou
    perfectament conscients./

    /Gracies per menystenir a un bon grapat de catalans./

    /Pere Pie/

    /PD./

    /Vull rebre resposta? Si, però només si ha de ser una resposta
    seriosa i creïble, sinó, francament, no us hi esforceu, llencem el
    missatge a la paperera de l'oblit com tants d'altres./

    /Més dades? Perquè, calen? No patiu no us faré perdre mes temps."/

Apa, siau

Pere Pie

--

Pere (Aesux)