[Admpub] 3alacarta

Ermengol Bota ermengol a gmail.com
dll maig 21 13:54:05 CEST 2007

Algú ha fet alguna queixa al sindic de greuges ?
http://www.sindic.cat/

Justament és l'organisme que ha de vetllar per aquest tipus de coses,
i el servei de tres a la carta.
Potser estaria bé fer un petit escrit i que uns quants la presentéssim
a títol individual.
Es pot presentar per internet, i al cap d'unes setmanes rep la resposta.

L'empresa que fa el servei diu:
"CCRTV Interactiva és l'empresa de la Corporació Catalana de Ràdio i
Televisió encarregada de crear continguts i difondre els generats tant
per Televisió de Catalunya com per Catalunya Ràdio a través dels nous
mitjans de comunicació interactius, com Internet, Teletext, telefonia
mòbil, agendes electròniques, Televisió Digital Terrestre, etc. i tots
aquells que puguin sortir en el futur."

I el sindic serveix per:
"El Síndic té la funció d'atendre les queixes de totes les persones
que es troben desemparades davant l'actuació o manca d'actuació de les
administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la
Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments,
diputacions o consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i
col·laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'ajudar a
millorar-ne el funcionament."

Vaja, crec que si que quadra en l'àmbit del sindic.

Jo hi he fet alguna queixa referent a la impossibilitat de tramitar
certs documents amb navegadors diferents de l'Explorer, i em varen
respondre, molt amablament, que com que es podia fer presencial dos
pedres. Però en aquest cas no hi ha alternativa.

Jo vaig basar la meva queixa en que l'administració m'obligava a
comprar un programari especific per tal de poder lliurar una
documentació.

--
* Ermengol *