[Admpub] Proposta de trobada 2 de juny

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dic maig 16 11:44:48 CEST 2007

Hola de nou.

Estic d'acord amb tu pel que fa la informació sobre el full de ruta per tenir una visió més real del que representa.

Gràcies de nou.

Joan de Gracia

Marcelo D'Elia Branco <marcelo a softwarelivre.org> escribió: Oi,

Em Qua, 2007-05-16 às 10:47 +0200, Dr. Joan de Gracia escreveu:
> Hola Marcelo,
>
> Gràcies pel teu missatge. Ja saps que estic força preocupat pel tema
> del full de ruta. Pensem que abans de setembre aquest document haurà
> sortit a la llum pública i em preocupa el que faran els diferents
> departaments de la Generalitat a l'igual que em preocupa el paper que
> jugarà la mateixa STSI en l'impuls del P.L. si farà de veritable motor
> d'aquest impuls. Són dubtes que en els propers quedaran aclarits.

Yo también tengo esas dudas...y esas angustias...jeje.

Creo también, que se creó una expectativa equivocada sobre el trabajo
llamado de "Full de Ruta".
Sobre todo eso a mí me gustaría dar mi parecer y actualizarlos de la
marcha de este trabajo y cuanto a los posibles encaminamientos
post-full-de-ruta y de otras açoes de PL que podran ser impulsadas a
partir de la STSI.

La mejor forma que veo es que nos encontremos y que conversemos la
respeito por 1 o 2 horas. Por lista de correo para mim es imposible
hablar de todo esto.

>  Ens veiem tots el dia 2 i en parlem?

yo estoy agendado ...independiente de la pauta da reunion.

una abraçada

marcelo

*                                *
* Per un programari              *