[Admpub] Proposta de trobada 2 de juny

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dic maig 16 10:47:48 CEST 2007

Hola Marcelo,

Gràcies pel teu missatge. Ja saps que estic força preocupat pel tema del full de ruta. Pensem que abans de setembre aquest document haurà sortit a la llum pública i em preocupa el que faran els diferents departaments de la Generalitat a l'igual que em preocupa el paper que jugarà la mateixa STSI en l'impuls del P.L. si farà de veritable motor d'aquest impuls. Són dubtes que en els propers quedaran aclarits.

 Ens veiem tots el dia 2 i en parlem?

Joan de Gracia
Vicepresident AEIC

Marcelo D'Elia Branco <marcelo a softwarelivre.org> escribió: Amig a s, me disculpen por el malo castellano

He acompañado, siempre que posible, algunos debates mui interesantes en
esta lista...pero ni siempre eso es posible por falta de tiempo y/o
dificultades con la lengua.

Ya a algún tiempo estoy sintiendo la necesidad de marcar una reuniao con
miembros del movimiento de PL de la catalunya para relatar el trabajo
que estoy haciendo en la STSI, las dificultades y perspectivas, bajo mi
punto de vista particular.
Una conversación franca...e informal.

Si vosotros tengan interés en esta conversación, por favor sugieran una
fecha y local para nuestro encuentro.

abrazos

Marcelo Branco

--
Marcelo D'Elia Branco

Generalitat de Catalunya
Estratègia de Programari Lliure
Direcció General de Societat de la Informació

STSI - Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació
http://www.gencat.cat/governacio-ap/stsi
Departament de Governació

Passeig de Gràcia, 11 Esc B 6è 1a
08007 Barcelona
Telf. +(34) 93.567 67 58

*                                *
* Per un programari              *
* LLIURE i en CATALÀ             *
*                                *
* Si us plau, per a l'intercanvi *
* de fitxers utilitza formats    *
* normalitzats PDF(ISO-19005)    *
* i/o ODF (ISO-26300)            *
*                                *
* Sigues ètic, utilitza          *
* programari lliure              *
*                                *
* NO a les Patents de Programari *
*                                *
**********************************
*        .---.
*       |o_o |
*       |:_/  |
*      //    \ \
*     (|      | )
# Usuari registrat de
# GNU/Linux:
# #350320

¡Descubre una nueva forma de obtener respuestas a tus preguntas!
Entra en Yahoo! Respuestas.