[Admpub] Proposta de trobada 2 de juny

Pau Arumi parumi a iua.upf.edu
dic maig 16 09:43:36 CEST 2007

Hola Joan i demés,
no estava al cas que ja haguessis fet una proposta de
convocatòria de la plataforma.
Per aclarir el que proposes: Estàs dient de NO fer-lo el dia
2 de Juny i buscar un altre dia i lloc? És que el fet de lligar
la convocatòria amb l'acte de l'AEIC i lo de "l'acte públic previ
a l'assamblea" em causa confusió.

Sí és aquest el cas, estem com al principi, oi? Necessitem que
algú faci un pas endavant i proposi data i s'encarregui de
reservar un lloc.

Salut!
Pau