[Admpub] Catalunya vista des dels petits països del Nord

Quim Gil quimgil a gmail.com
diu maig 13 17:21:42 CEST 2007

Avui en Ramon Navarro hem estat xatejant, i per una vegada ha sortit
el tema català:

Catalunya vista des dels petits països del Nord
http://desdeamericaconamor.org/blog/node/364

Recordo que quan un company d'aquesta llista va enviar una mena
d'enquesta en l'anterior campanya electoral preguntant pels temes que
el candidat d'ERC hauria de tenir al cap vaig respondre que la gent, i
sobretot la canalla d'avui dia, ha d'aprendre anglès de veritat.

No és la fi, però és un mitjà. I penso que també un baròmetre mental.
Mentre això no estigui resolt a mi ja em poden parlar de fractures
digitals, competitivitat, innovació i altres termes extrets de la CNN
i els informes de la Unió Europea. Per no entrar en el tema nacional.

No he seguit al candidat d'ERC. Tampoc a la resta de la classe
política catalana. La canalla segueix sense aprendre anglès de
veritat, i així el baròmetre mental català va com va.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org