[Admpub] Què pensa fer el teu candidat amb el programari lliure?

Xavier Amatriain xavier a create.ucsb.edu
dij maig 10 00:12:22 CEST 2007

Que consti que jo he fet el meu intent. Pero, tot i que estic molt
acostumat a fer feina de detectiu d'emails, m'ha resultat impossible
trobar les adreces dels candidats del meu poble.

Entenc que no hi hagi gaire feedback al respecte. Potser seria millor
"atacar" els organs de cada partit (no els vitals ;) i que ells
s'encarreguin de repartir entre els seus candidats.