[Admpub] Espanya: propostes d'esmenes la Llei d'Incentiu la Societat de la Informació

Marcelo D'Elia Branco marcelo a softwarelivre.org
div jun 22 14:05:02 CEST 2007

Propostes d'esmenes la llei d'incentiu la societat de la informació
(LISI).

Aquesta tramitant en el parlament espanyol i m'agradaria explicar amb
suport de vosaltres les esmenes proposades a baix, les quals jo també
estic recolzant.
http://twiki.softwarelivre.org/pub/Blogs/BlogPostMarceloBranco20060127121454/Espanya__Enmiendas__a__la__LISI.odt (en castellà)
http://twiki.softwarelivre.org/pub/Blogs/BlogPostMarceloBranco20060127121454/Espanya__Enmiendas__a__la__LISI.pdf (en catellà)

 Favor divulgar!!